Vanliga frågor (FAQ)


VAD KRÄVS FÖR ATT KOMMA IGÅNG / STARTA KONTO OCH KÖPA FRÅN ER ?

- För att komma igång, kontakta oss för att ansöka om konto. Vi sätter upp det direkt om ni uppfyller de vanliga kriterierna.


KAN NI KVALITETS SÄKRA ERA PRODUKTER ?

- Ja, alla produkter är säkerhets- och kvalitetskontrollerad från försörjningskedjan till frakt och när det kommer till vårt varuhus och igen före det levereras till er.


BETALNINGVILLKOR ?

- Företagsfaktura med 10, 15, 20, 30 dagar eller med kontant (Vi tar även emot swish).


VILKA BETALNINGSALTERNATIV HAR NI ?

- Faktura, kontant eller swish.


VAD HÄNDER OM JAG BESTÄLLT FEL PRODUKT ? KAN JAG LÄMNA TILLBAKA DEN ?

- Om paketen är obruten så går det bra. Kontakta oss så hjälper vi er med ärendet.


KAN JAG FÅ MIN LEVERANS SAMMA DAG ?

- Beställningar som görs dagen innan eller före klockan 12 kan leveras beroende på område. Om lastbilen är full så finns det en risk att du inte få leverans den dagen och då levereras det på följande arbetsdag till det området.


KAN JAG VÄLJA EN VISS LEVERANS TID ?

- Nej, det går inte välja exakt leveranstid. Vi har planerade rutter till olika område. Leveranstider kan påverkas av väder, trafik och med mera.


PÅ RÖDA DAGAR T.EX. JUL OSV. HAR NI STÄNGT ?

- Ja, ingen leverans på röda dagar. Det går bra att kontakta oss via e-post så svarar vi så snart vi kan.


 JAG SKULLE VILJA BESTÄLLA NÅGOT SOM INTE FINNS PÅ ER SIDA. ÄR DET MÖJLIGT ?

- Kontakta oss och bifoga detaljer så ska vi försöka tillmötesgå ert behov.



Tillagd i varukorgen